dinsdag 21 februari 2012

Kokos haarmasker

Het kokos haarmasker heb ik van de site: http://www.beautygloss.nl/. Ik ga in dit artikel beschrijven hoe je dit product gebruikt, waar je het kan kopen, hoe duur het is, wat het met je haar doet enz.

Waar koop je het?
Je koopt het bij de toko, maar let op het moet 100% kokosnootolie zijn. Ik zeg nu wel dat het een haarmasker is maar eigenlijk is het dus gewoon kokosnootolie wat geweldig werk als haarmasker. het ziet er zo uit:
Je hebt het ook in een fles of grotere pot, maar ik zou niet voor de fles gaan aangezien het hard is is het moeilijk eruit te krijgen.
En als je het koopt moet er het volgende op de achterkant staan:
Het product is 3,98,-

Hoe gebruik je het als haarmasker?
Ik ga het in stappen uitleggen
1. eerst zorg je ervoor dat je een eetlepen vol kokosnootolie hebt (het is handiger om het met een  lepel eruit te halen want het is best wel hard.
2. doe het in je hand en laat het smelten todat er geen stukjes meer in zitten.
3. verdeel de olie over je haar doe je haar in een knot of staart en laat dit een half uur zitten.
4. ga dan onder de douche en spoel het uit met shampoo (dus niet alleen met water want dan blijft het vet )
5. als het nog vet is na het wassen kan je het nog een keer wassen maar niet de vaak want dan beschadig je het haar.

Wat is het resultaat?
Door het als haarmasker te gebruiken word je haar heel zacht,stijl en glanzend dus geen reden om het niet te proberen!

1 opmerking: